donderdag 24 april 2014

Receptie stage in een hip boutique hotel in Amsterdam

Bedrijfsprofiel:
Amstel Hospitality Group is een nieuwe organisatie en staat voor service op hoog niveau aangekleed in klassieke stijl met moderne opvallende elementen. Een hospitality vorm gericht op wederkerende gasten, niet alleen bedacht vanuit de ligging of uitstraling, maar vooral ook vanuit de persoonlijke benadering en herkenning. Onderscheidend in de hotelwereld, met als doel om de verwachtingen van de gast telkens weer te overtreffen. De Amstel Hospitality Group is Authentiek, Inspirerend en Sympathiek van Karakter. Een warm welkom!


  


Stage omschrijving:
Dit sinds februari 2013 geopende luxe boutique hotel in het centrum van Amsterdam heeft een warme, frisse en authentieke uitstraling. Het hotel zal zich in de markt zetten door middel van haar bijzondere/ creatieve inrichting, unieke locatie, ambachtelijke/luxe producten en zeer hoge kwaliteit service niveau, met als doel een geweldige ervaring te creĆ«ren voor de gast en keer op keer de verwachting te overtreffen.
Het betreft een operationele stage welke aangepast wordt aan jouw opleiding en niveau

Specifieke wensen:
  • MBO: Minimaal niveau 3
  • Zelfstandigheid
  • Relevante opleiding
  • Engels kunnen spreken en verstaan
  • Kunnen werken voor een hippe doelgroep van 25 -60 jaar
Indien je interesse hebt, dan graag je CV en motivatie sturen naar HIER 

Wij checken je cv ( Gratis natuurlijk!) en sturen deze door. De werkgever zal contact met je zoeken.


www.sterrenstages.nl 

Met de kwalitatieve Nederlandse en buitenlandse stages zijn wij meer gespecialiseerd op Horeca-, Reis-, Recreatie-, Entertainment-, Event- en Facilitair gebied.
Dagelijks volgen er nieuwe interessante stages. En niet alleen ervaringsstages ook afstudeerplaatsen, managementstages en leerwerkstages zijn bij Sterrenstages vlot gevonden.
Studenten die op zoek gaan naar een kwaliteitsstage weten dat een stageplaats bij Sterrenstages prima en vlot te vinden is.
Voor bedrijven is het bijzonder aantrekkelijk om hier aan een goede stagiaire te komen. Dit middels het matchen op keywords als opleiding en/of ervaring.
Zoals gastvrijheid erg belangrijk is binnen de 4 branches geldt dit ook voor service bij Sterrenstages. Bereikbaarheid, dienstbaarheid, behulpzaamheid en persoonlijkheid zijn toegevoegde waarden bij Sterrenstages.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten