dinsdag 18 maart 2014

Stageplaats marketing training bij reisorganisatie B2B in Jakarta, Indonesië

Bedrijfsprofiel:

One of the largest Hotel, Tour and Cruise Wholesalers in Indonesia.

With several locations like Yakarta, Samarang, Bandung and Bali.
Large on B2B and exploring tours around Indonesia and many other islands through sub travel agents and own network.
For example: they perform over 600K of room nights every year and over 450 dedicated employees.
The training spot to be for learning more about B2B, marketing and Travel.



Stage omschrijving:

Jouw marketingstage bij een van de grootste B2B reisorganisaties van Indonesië

Het betreft een operationele meewerkstage waar je de kneepjes van B2B in de praktijk leert.
Deze organisatie heeft veel ervaring op het gebied van Tours, Cruises en Hotels.
Eventuele opdrachten vanuit je opleiding zijn natuurlijk bespreekbaar.
De stageperiode is minimaal 3 maanden



Specifieke wensen:
  • Relevante opleiding: Tourism, Leisure, Marketing, Commercieel, International Business
  • Ruim voldoende Engels spreken en schrijven
  • Andere talen zijn een plus
  • Grote mate van zelfstandigheid
  • Lang van huis kunnen zijn
  • Aantoonbaar ingeschreven aan een hbo opleiding
  • voor een evt. vergoeding vraag je je opleiding voor een toelage beurs welke geldig is buiten Europa. Dt ondanks dat de levensstandaard in Jakarta laag is.
Voor meer informatie en je sollicitatie: klik HIER

www.sterrenstages.nl

Met de kwalitatieve Nederlandse en buitenlandse stages zijn wij meer gespecialiseerd op Horeca-, Reis-, Recreatie-, Entertainment-, Event- en Facilitair gebied.
Dagelijks volgen er nieuwe interessante stages. En niet alleen ervaringsstages ook afstudeerplaatsen, managementstages en leerwerkstages zijn bij Sterrenstages vlot gevonden.
Studenten die op zoek gaan naar een kwaliteitsstage weten dat een stageplaats bij Sterrenstages prima en vlot te vinden is.
Voor bedrijven is het bijzonder aantrekkelijk om hier aan een goede stagiaire te komen. Dit middels het matchen op keywords als opleiding en/of ervaring.
Zoals gastvrijheid erg belangrijk is binnen de 4 branches geldt dit ook voor service bij Sterrenstages. Bereikbaarheid, dienstbaarheid, behulpzaamheid en persoonlijkheid zijn toegevoegde waarden bij Sterrenstages.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten