dinsdag 20 mei 2014

Aanbod stage: Luxe Hotel Chengdu biedt betaalde Front Office desk agent stages


Stage omschrijving:
Chengdu: de stad van onbeperkte mogelijkheden. Jouw stage als Food and Beverage trainee in een luxe hotel

Hotel in Chengdu staat op een perfecte locatie in het levendige zuiden van deze stad. In een wijk met vele consultaten en slechts 20 minuten van de luchthaven en 5 minuten van het hart!. Chengdu is ook bekend vanwege zijn natuurlijke parken zoals Mount Emei, Jiuzhaigou en wereldgrootste Panda kerkhof. Typische onstadse en rustgevende plaatsen.
Met een perfecte combinatie van Europese hospitality and de pittige Sichuan smaken, dit hotel hotel nodigt je uit in de wereld van opmerkelijke luxe.

Dagelijkse taken uitgevoerd door jou:

  • bediening in het F&B restaurant
  • bedienen in het Westerse restaurant en de nachtclub
  • Dagelijkse routine met het service team als briefing, meetings, onderhoud en natuurlijk training
  • Alles gebeurt volgens de lijn van de functieomschrijving

(Extra) vergoeding(en):

  • Maandelijkse vergoeding van 3000 RMB
  • Maaltijden Ook op je vrije dagen
  • Gratis ontbijt
  • Gedeeld onderdak
  • Gebruik van de Gym
  • Uniform inclusief bewassingen

Deze stage loopt via onze partner in Chengdu.
Voor meer informatie ga je naar onze website. Inschrijven is natuurlijk gratis en geheel vrijblijvend!

Jouw stage vinden bij Sterrenstages gaat makkelijk en binnen 30 minuten.

Met de kwalitatieve Nederlandse en buitenlandse stages zijn wij meer gespecialiseerd op Horeca-, Reis-, Recreatie-, Entertainment-, Event- en Facilitair gebied.
Dagelijks volgen er nieuwe interessante stages. En niet alleen ervaringsstages ook afstudeerplaatsen, managementstages en leerwerkstages zijn bij Sterrenstages vlot gevonden.
Studenten die op zoek gaan naar een kwaliteitsstage weten dat een stageplaats bij Sterrenstages prima en vlot te vinden is.

Voor bedrijven is het bijzonder aantrekkelijk om hier aan een goede stagiaire te komen. Dit middels het matchen op keywords als opleiding en/of ervaring.

Zoals gastvrijheid erg belangrijk is binnen de 4 branches geldt dit ook voor service bij Sterrenstages. Bereikbaarheid, dienstbaarheid, behulpzaamheid en persoonlijkheid zijn toegevoegde waarden bij Sterrenstages.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten